IndeksIndeks  FAQFAQ  SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  

Share | 
 

 Rangi

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Asmodeusz
Arcydemon
avatar

Male
Liczba postów : 57
Data dołączenia : 16/11/2013

PisanieTemat: Rangi    Sob 16 Lis 2013, 20:58

S K R Z Y D L A C I


    Abbadon  - Niszczyciel. Ma on za zadanie niszczyć Światy, Planety. Ewentualnie stworzenia, jeśli sama Jasność ma takie życzenie. Budzi wielki respekt wśród wszystkich mieszkańców Niebios, ale też i Otchłani.
    Dysponuje niezwykle potężną mocą, którą użycza mu sama Jasność podczas walki (jeśli go do tej walki powoła). Abbadon nie ma łatwego życia. Jego byt opiera się wyłącznie na walce, przez co często ginie... ale zostaje wskrzeszony przez Jasność tak długo, póki nie spełni każdej z Jego zachcianek.
    Na co dzień Abbadon jest obdarzony dużo większą mocą, niż pozostałe rangi, wykazuje dużo większą odporność niż inni. Bardzo trudno go zabić.


    Moce:
    Burzenie światów.
    Wytrzymałością, zwinnością i siłą przewyższa zwykłych Aniołów.
    Umiejętności: (10)
    Magia: 80

    ~ Zarezerwowane dla Postaci Kanonicznej



    Serafini  - najwyższy chór aniołów. Są aniołami światłości i ognia. Ich nazwa oznacza "płonący". Mają za zadanie bezpośrednio chronić Jasność. Są najbliżej Pana, mają dostęp do przebywania przy jego tronie.


    Moce: (3)
    Umiejętności: (8)
    Magia: 80


    Cherubiny - należą do do drugiego z kolei najwyższego chóru w hierarchii. Są powszechnie znani jako najwięksi flirciarze i casanowy. Posiadają niezwykle piękne barwy głosów.  


    Moce: (2)
    Umiejętności: (6)
    Magia: 80


    Mag  - klasa aniołów, stanowią trzeci z kolei chór za Serafinami i Cherubinami. Są wybitnymi wojownikami, ale ich prawdziwa moc ujawnia się tylko podczas walk. Nie byle bójek, ale prawdziwych walk.


    Moce: (1)
    Umiejętności: (7)
    Magia: 180


    Soked Hozi  - dowódca Aniołów Miecza. Jest doskonałym strategiem, nieulękniony i gotowy w każdej chwili oddać życie za Królestwo Niebieskie. Jest najlepiej wyszkolony spośród Aniołów Miecza


    Moce: (1)
    Umiejętności: (6)
    Magia: 50

    ~ Zarezerwowane dla Postaci Kanonicznej


    Anioły Miecza - tajemnicza i trudna do zlokalizowania grupa aniołów zgrupowana wokół tzw Miecza Mojżesza. Jest to znakomicie wyszkolona do walk i najtrudniejszych misji armia. Ich wodzem jest Soked Hozi.


    Moce: (1)
    Umiejętności: (5)
    Magia: 40



    Mściciele (Anioły Gniewu)  - paskudne towarzystwo w służbie Bożej. Zostali powołani, by karać świat i sprowadzać na ludzi nieszczęścia. Te anioły nie posiadają dowódcy. Ścigają się jedynie w tym, kto stworzy ludziom więcej 'smrodu' na Ziemi. Są cyniczni i wyrachowani.


    Moce: (1)
    Umiejętności: (5)
    Magia: 40


    Archanioły  - ostatni z chórów, po którym sjest już tylko Ptactwo Niebieskie. Często pełnią funkcję podoficerów. Są wyszkoleni w walce, strzegą Bram Niebios. Mają za zadanie utrzymywanie porządku w Niebie, patrolują okolice, a w razie nieproszonych gości w danym Niebie, wyrzucają ich. Pan może wyznaczyć im większe zadania, więc bardzo łatwo awansują nawet do pierwszego z chórów.
    To oni  strącają buntowników z Nieba.


    Moce: (1)
    Umiejętności: (5)
    Magia: 20


    Anioły Służebne - są to zwykli mieszkańcy Pierwszego Nieba. Zwykle pracują w knajpach, barach, albo jako pokojówki czy lokaje u Świetlistych (arystokracji Niebiańskiej). Dla mieszkańców Niebios od Piątego w górę są niczym błoto.  


    Moce: (1)
    Umiejętności: (5)
    Magia: 10


    Stróże - również należą do Ptactwa Niebieskiego. Zamieszkują Pierwsze Niebo. Mają za zadanie opiekę nad danym człowiekiem, którego sami mogą sobie wybrać, lub wyznacza im Pan bądź Regent. Przeważnie są fanatycznie przywiązani do swoich podopiecznych.


    Moce: (1)
    Umiejętności: (5)
    Magia: 10


    Opiekunowie  - opiekunowie różnią się od Stróżów jedynie tym, że zamiast opiekować się ludźmi, opiekują się zwierzętami. Najlepiej z nich ma się Opiekun Gryfów, który dzięki sprawowanej opiece nad tymi stworzeniami, może zamieszkiwać Siódme i Szóste Niebo. Nie znaczy to jednak, że jest tam mile widziany i szanowany.Pozostali Opiekunowie przeważnie zamieszkują Ziemię, bo tam są stworzenia, nad którymi sprawują pieczę.


    Moce: (1)
    Umiejętności: (5)
    Magia: 10





Tytuły


    ~ Regent (1) - uprawniona osoba, sprawująca władzę w imieniu Pana, gdy ten nie może wykonywać swoich obowiązków. Decyduje o wszystkim i podlegają mu wszystkie rangi. Jest najważniejszą osobą w Królestwie.




Uwaga:  Jeśli dany Anioł ma w hierarchii np Serafina, a nosi rangę Anioła Miecza, posiada statystyki Serafina!
Nosimy statystyki z wyższej rangi. Nawet jeśli stracimy dobre stanowisko, punkty magii zachowują się.




G Ł Ę B I A N I E


    Apolyon - zamieszkuje Otchłań, ale jest wierny i posłuszny Jasności oraz Panu Otchłani. I tylko im. Został stworzony przez Jasność po to, by w dniu ostatecznym zniszczyć wszystko i wszystkich. Jedyne co potrafi perfekcyjnie, to zabijać. Jest czystym chaosem i śmiercią. Niczym więcej. Nie wie, co to niesubordynacja i nieposłuszeństwo. Wykona każde polecenie, jakie dadzą mu Lucyfer lub sam Bóg.
    Został obdarzony niesamowitym wdziękiem. Swoim wyglądem olśniewa każdą istotę.
    Podobno tylko on jest w stanie zabić Abbabdona.
    Apolyon nie zabija bez pozwolenia Jasności lub Pana Otchłani!


    Moce:  (4)
    Umiejętności: (10)
    Magia: 80
    ~ Zarezerwowane

    Pan Otchłani - czyli Lucyfer. Nie wykluczone, że być może któregoś dnia władcą Otchłani zostanie kto inny. To nie łatwa i niewdzięczna praca, a sam Lucek ma już jej powoli coraz bardziej dość. Trzeba mieć dużo pomyślunku, by zorganizować i w miarę podporządkować sobie ten cały burdel.


    Moce:  (3)
    Umiejętności: (7)
    Magia: 150

    ~ Zarezerwowane dla Postaci Kanonicznej


    Arcydemony  - najwyżej postawione Demony. Przeważnie doradcy i przyjaciele Lucyfera. Wyrachowani, chciwi, podstępni, ale też zorganizowani i doskonali stratedzy. Kombinują, jak ułożyć wszystko na korzyść Lucyfera i Otchłani.  


    Moce: (2)
    Umiejętności: (7)
    Magia: 80


    Czarnoksiężnicy  - bardzo lubiani przez Pana Otchłani, niekoniecznie z wzajemnością. Znają się na czarnej magii lepiej, niż ktokolwiek inny, a trzeba pamiętać, że czarna magia jest silniejsza i bardziej efektowna, niż biała.
    Żeby móc jej jednak używać bez narażania własnego życia, trzeba wyrzec się skrupułów i współczucia.


    Moce: (2)
    Umiejętności: (6)
    Magia: 180


    Dowódca Harab Serapel - dowodzi jednostką specjalną Głębi i jest najsilniejszym, najlepiej wyszkolonym z nich. Jego zasada to niszczyć wszystko, co nawinie się pod miecz. Raczej nie najlepszy strateg, ale za to posiada ogromne doświadczenie w walkach.


    Moce: (1)
    Umiejętności: (6)
    Magia: 50
    ~ Zajęte


    Harab Serapel  - wyjątkowo brutalne, wulgarne i cyniczne Demony. Jest to znakomicie wyszkolona do walk i najtrudniejszych misji jednostka specjalna Głębi.


    Moce: (1)
    Umiejętności: (5)
    Magia: 40


    Cień  - ostatni z 'wyższych' Domonów, po którym są już tylko Podwładni. Często pełnią funkcję podoficerów. Są wyszkoleni w walce.  Pan Otchłani może wyznaczyć im większe zadania, więc bardzo łatwo mogą awansować na wyższe rangi.


    Moce: (1)
    Umiejętności: (5)
    Magia: 30



    Uśpieni - są to zwykli mieszkańcy Głębi. Zwykle pracują w knajpach, barach. Zwykle to oni robią największy burdel w Głębi. Często odwiedzają Ziemię, by pognębić lub wykorzystać ludzi.  Mogą wykonywać niewielkiej wagi misje.


    Moce: (1)
    Umiejętności: (5)
    Magia: 10


    Podwładni  - najniżej położeni w hierarchii Diabelskiej. Nic nie znaczą dla wyższych rang, często są zabijani chociażby za krzywe spojrzenie. Mają za zadanie usługiwać każdemu wyżej postawionemu od siebie. Nie mają żadnych praw.


    Moce: (1)
    Umiejętności: (5)
    Magia: 10



Tytuły


    ~ Regent (1) - uprawniona osoba, sprawująca władzę w imieniu monarchy, gdy ten nie może wykonywać swoich obowiązków. Decyduje o wszystkim i podlegają mu wszystkie rangi. Jest najważniejszą osobą w Głębi, zaraz po Panu Otchłani.



U P A D L I
Poniższe dotyczą Upadłych, którzy zdecydowali się nie podlegać Lucyferowi, tj nie mieszkają w Głebi, a na Ziemi.
Punkty magii pozostają takie, jak przed Upadkiem.


    ~ Banita - jeśli Upadły dołączył do Lucyferskich Głębi, a był na tyle zły, wyrachowany, okrutny i nikczemny, że nawet sam Pan Otchłani miał dość syfu, którego owy Upadły narobił, został on wygnany. Wówczas nie może już stać się pełnoprawnym obywatelem Niebios (czyli Aniołem) ani Otchłani.


    ~ Zgniłek - jest to Upadły, który cały swój czas spędza w knajpach i burdelach. Nie ma skrupułów, współczucia. Chodząc po Ziemi, zabija, gwałci, demoluje wszystko, jak tylko mu się spodoba.
    Mówią, że jest zgniły do szpiku kości.


    ~ Casanowa - Upadły znany z własnego uroku osobistego. Mistrz uwodzenia. Potrafi oczarować każdą pannę wszelkiej rasy. Wolny czas spędza na podrywaniu śmiertelniczek i Anielic. Przeważnie są to Upadłe Cheruby.



Ludzie i Nefilowie


    Ludzie i Hybrydy wymyślają sobie rangi samemu. Wykażcie się kreatywnością!
    Rangę trzeba opisać przy tworzeniu KP. W przypadku ludzi - ranga może wskazywać zawód, wówczas nie trzeba nic opisywać.

    Hybryda Anioła z Demonem, albo Nefilowie mogą mieć jedną dowolną moc.
Powrót do góry Go down
 
Rangi
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Shadows of Heaven :: Początki początków :: Opis gry :: Informacje obowiązkowe-
Skocz do:  
Partnerstwo
CzarnyDelfinYaoiGakuenWithoutTimeShihaiRPGMementeYaoiBlackButlerEmptinessShiNoKyoNohaneDirtyPawsSpectrofobiaVampireKnightAxisMundiFamiliaHogwartDreamWildHundeStFrancesaVirus2HetaliaUnderlandMagicLullabyMavericKikuNoHanaSoulAsylumDragonlandTraineeWildLandSupernaturalGleepbfDarwinTheMagicalWorldMysticTownSpectofobia