Asmodeusz Arcydemon
Liczba postów : 57 Data dołączenia : 16/11/2013
| Temat: Bestiariusz Sob 16 Lis 2013, 20:52 | |
| Każde z niżej wymienionych stworzeń dorównuje inteligencją Świetlistym! Ponadto, każde z tych stworzeń potrafi porozumiewać się telepatycznie. STWORZENIA GŁĘBIAŃSKIE
Smoki
Smoki zamieszkują Otchłań. Tam jest ich naturalna kolonia i tylko niektóre okazy zostały na żądanie sprowadzone do Niebios. Tamte są jednak niegroźne i przeważnie trzymane jako pupilki lub atrakcja dla innych. Smoki Głębiańskie są nadzwyczaj wredne, podstępne i przede wszystkim dzikie - nie da się ich oswoić. Można się z nimi dogadać, owszem, ale nigdy nie da się ich całkowicie podporządkować.
Rodzaje:
Nazwa: Kolczasty z Czeluści Zdolności: Jego atutem jest przede wszystkim szybkość z jaką porusza się w powietrzu - pod tym względem przewyższa inne smoki. Zionie ogniem. Rzadkość: Pospolity. Występowanie: Wszystkie tereny Otchłani. Charakterystyka: Smok ten nie należy do płochliwych, ale też nie jest zbyt agresywny. Raczej pozostaje obojętny na towarzystwo innych stworzeń. Woli wycofać się, niż walczyć. Ceni sobie spokój i z tego względu wybrał ścieżkę samotnika. Nie lubi wdawać się z kimś w jakiekolwiek dyskusje, nie przepada za utrzymywaniem jakichkolwiek relacji, ale kiedy okaże mu się zainteresowanie i cierpliwość, łatwo się przywiązuje.
Nazwa: Szafirowy Morski. Zdolności: Potrafi wywołać sztorm. Nie potrafi ziać ogniem. Rzadkość: Rzadki. Występowanie: Krąg V. Charakterystyka: Błękitny Morski cechuje się swoją pewnością siebie i niezaspokojoną żądzą zmiecenia wszystkiego, co stoi mu na drodze. Dobrze czuje się nie tylko w powietrzu, ale tez pod wodą. Unika jedynie przebywania na stałym gruncie. Ten osobnik nigdy nie wycofuje się z pola bitwy i przeważnie nigdy nie przegrywa. Niewielu śmiałków miało szczęście przeżyć spotkanie z tą bestią. Nie można spotkać go w stadach.
Nazwa: Pustynny. Zdolności: Zieje ogniem. Rzadkość: Rzadki. Występowanie: Krąg V, Krąg II. Charakterystyka: Pustynny należy do tych bardziej towarzyskich smoków i można spotkać go w grupie liczącej 2-4 osobników. Jest ciekawski, więc długo nie trzeba nakłaniać go do dotrzymania towarzystwa, ale osoba która planuje go okiełznać musi mieć się na baczności - ten smok ma bardzo słabe nerwy. Jeśli go zdenerwujesz, w jednej chwili może cię spopielić. Nie należy do najsilniejszych smoków, ale za to cechuje się wybitną zwinnością i zawziętością.
Nazwa: Krwisty Krótkopyski. Zdolności: Zieje ogniem, wytwarza barierę obronną. Rzadkość: Bardzo rzadki. Występowanie: Krąg V i VII. Charakterystyka: Ten smok należy do bardziej płochliwych, ale też i cierpliwych smoków. Jest bardzo honorowy i przebywając w jego towarzystwie należy pamiętać o dobrych manierach, które zresztą smok odwzajemni, jeśli traktuje się go z należytym szacunkiem. Jeśli jednak w jakiś sposób go urazisz, bez wątpienia nie wymkniesz się z jego szponów, gotowych cię rozszarpać. Preferuje osiadły tryb życia na odludziach.
Nazwa: Królewski Diamentowy. Zdolności: Nie zieje ogniem, ale swoim oddechem potrafi zamrażać. Temperatura w jego otoczeniu zawsze jest ujemna. Potrafi uzdrawiać. (do 70 HP na dzień) Rzadkość: Legendarny. Występowanie: Krąg V. Charakterystyka: Mawiają, że to właśnie ten smok zamraża Piąty Krąg Otchłani. Nikt nie wie, czy istnieje więcej gatunków tego smoka, a niewielu miało okazję zobaczyć na własne oczy choć jednego z nich. Królewski Diamentowy jest niezwykle spokojny, opanowany i inteligentny. Jego charakter nie jest do końca znany z racji tego, że mało kto go spotkał. To jedno z najbardziej tajemniczych stworzeń.
Nazwa: Szatan Głębiański. Zdolności: Zieje ogniem, pluje jadem. Wielkością i siłą przewyższa inne smoki. Rzadkość: Wyjątkowy. Występowanie: Krąg VII. Charakterystyka: To zdecydowanie najbardziej przerażająca bestia we wszechświecie. Sieje spustoszenie wszędzie, gdzie się pojawi. Tylko głupiec lub samobójca podjąłby się wyzwania okiełznania tego smoka. Wątpliwe, by nawet sam Apolyon wytrzymał starcie z nim dłużej, niż kilka minut. Charakter smoka nie jest do końca znany.
Inne
Nazwa: Pies Głębiański. Zdolności: Odporność na ogień, tropienie. Rzadkość: Pospolite. Występowanie: Wszystkie tereny Otchłani. Limbo->Otulina. Charakterystyka: Psy Głębiańskie, kiedy już się je schwyta i oswoi, potrafią być bardzo wierne i oddane swojemu opiekunowi. Miewają różne charaktery, niektóre są potulne, jak owieczki, inne agresywne i zawzięte, jak niektóre smoki. Płochliwe, pewne siebie, albo ciekawskie. Na dziko żyją w watahach liczących 3-8 osobników. Zawzięcie bronią swojego terytorium. Szybko się uczą. Kilkanaście takich psów strzeże Pandemonium pod władzą Lucyfera.
STWORZENIA NIEBIAŃSKIE
Gryfy
Gryfy zamieszkują jedynie Siódme, Szóste i Piąte Niebo. Kolory ich piór są przeróżne tak jak ich charaktery, ale wszystkie gryfy są jednakowo honorowe. Bardzo łatwo je obrazić i bardzo długo trzymają w sobie żal. Rzadko kiedy przebaczają. Są też niezwykle zawzięte i drapieżne. Jeśli urazisz któregoś gryfa, możesz przypłacić to głową. Nie dają się dosiąść byle komu. Trzeba udowodnić, że jest się tego wartym.
Rodzaje:
Nazwa: Edeński Czarnopióry. Zdolności: Uzdrawianie (do 50 HP na dzień), odporność na płomienie. Rzadkość: Wyjątkowy. Występowanie: Siódme Niebo, oraz wybrzeże Szóstego Nieba. Rzadko widziany na terenach Edenu Charakterystyka: Edeński Czarnopióry jest pewnym siebie i wyjątkowo inteligentnym gryfem. Jak każdy z nich, jest niezwykle honorowy i nie wycofuje się z pola bitwy, kiedy ktoś go urazi. Nie lubi wypełniać niczyich rozkazów, niechętnie pozwala się dosiadać, toteż trudno go schwytać.
Nazwa: Grzywiasty. Zdolności: odporność na płomienie. Rzadkość: Rzadki Występowanie: Siódme, Szóste Niebo. Charakterystyka: Pióra tego gryfa prezentują się w przeróżnych kolorach i odcieniach. Jest żywiołowy i uwielbia towarzystwo, toteż długo nie trzeba się do niego przymierzać, by spędził z nami trochę czasu. Należy jednak pamiętać o zachowaniu dobrych manier, a może wówczas, bez większych oporów, pozwoli nam się dosiąść. Łatwo się przywiązuje, jest posłuszny i chętnie zaciska więzi ze Skrzydlatymi. Żyje w stadach liczących od kilku do kilkunastu osobników.
Inne
Nazwa: Wierzchowce Parasim Zdolności: Lewitacja, potrafi przemieszczać się z prędkością światła. Rzadkość: Powszechne. Występowanie: Wszystkie tereny Królestwa Niebieskiego. Są bardzo powszechne w armii. Charakterystyka: Wierzchowce Parasim są niezwykle oddane swojemu jeźdźcowi, jednak nie dadzą traktować siebie jako zwierzęta pociągowe. Jeśli przyjmują jeźdźca, musi o traktować mustanga jak równego sobie, co zresztą nie jest trudne zważając na wielka inteligencję tych stworzeń. Ich sierść i grzywy prezentują się w przeróżnych barwach i odcieniach, futra posiadają różną długość. Żyją w stadach liczących od kilku do kilkudziesięciu osobników.
Nazwa: Shinidama - chu Zdolności: Zbiera dusze, wyczuwa więzi międzyludzkie i emocje Rzadkość: pospolity Występowanie: Wszystkie tereny Królestwa Niebieskiego, Ziemia->Las->Rzeka, jezioro, Limbo->Przystań Charakterystyka: Shinidama - chu, choć najlepiej czują się pod wodą, można spotkać też na powierzchni. Potrafią lewitować. Przemieszczają się umiarkowanym tempem. Ich życie polega na zbieraniu dusz zmarłych Aniołów, Upadłych i Stworzeń Limbowskich, są one ich pożywieniem. Zebrane przez nich dusze mają formę świetlistych kuli wielkości kuli do kręgli. Z natury są łagodne i mało płochliwe. Cechują się obojętną postawą na otaczające je, żywe istoty. Ciało Shinidama - chu osiąga 20-60 cm długości. Prezentują się w barwie białej oraz różnych odcieniach błękitu.
Nazwa: Miles Zdolności: Potrafią wywołać silną wichurę. Rzadkość: Pospolite. Występowanie: Królestwo Niebieskie-> Niebo 7, 6 i 3. Ziemia->Lasy. Limbo-> Otulina Charakterystyka: Milesy preferują zalesione tereny. Są płochliwe, ale niezbyt agresywne. Ich geste, aksamitne futra prezentują się w barwie białej oraz kremowej, a ciała mierzą 60-100 cm w kłębie. Cechą charakterystyczną są liczne ogony. Jeden osobnik posiada od 2-10 ogonów. Żyją w małych stadach liczących 2-5 osobników.
Nazwa: Feniks Zdolności: Łzy Feniksa leczą nawet najgłębsze rany i zatrucia. Dożywając starości, spala się na popiół, z którego potem się odradza. Rzadkość: bardzo rzadki. Występowanie: Królestwo Niebieskie - 7 i 6 Niebo. Otchłań - Głębia. Charakterystyka: Feniksy samotnikami. Nie żyją w stadach i unikają wszelkich innych stworzeń. Nikt tak na prawdę nie wie, jak duża jest ich populacja, ale niewiele osób miało szczęście je zobaczyć. Ich ciała mierzą 60-80 cm długości, z czego ogon ma długość przynajmniej połowy ich ciała. Pióra o barwie rudej, przypominającej płomienie. Z natury są spokojne i płochliwe. Potrafią być bardzo agresywne i bezwzględne.
STWORZENIA LIMBOWSKIE
Nazwa: Żądłówka Limbowska Zdolności: Jej żądła mają bardzo silny jad. Na samym początku powoduje paraliż, a im dłużej rozchodzi się po krwiobiegu, tym większy narasta ból. Użądlenie przez większa liczbę żądłówek powoduje długą i bolesną agonię. Rzadkość: Pospolite. Występowanie: Wszystkie tereny Limbo. Charakterystyka:
Nazwa: Chimera Zdolności: Rzadkość: rzadka. Występowanie: Otulina w Limbo. Charakterystyka:
Nazwa: Phantasma Zdolności: Materializacja. Rzadkość: Powszechne. Występowanie: Limbo. Charakterystyka: Phantasmy są to dusze dzieci Limbo, które zginęły we wspomnianej już krainie. Nie potrafią wyrządzić większej krzywdy, ale są bardzo złośliwe i chętnie zapędzą przybysza w pułapkę, jakich w Limbo wiele. Nigdy nie przywiązują się do innych, wędrują samotnie, unikając jak ognia Shinidama-chu.
Nazwa: Dente Zdolności: brak. Rzadkość: Pospolite. Występowanie: Limbo. Charakterystyka: Dente nie posiadają specjalnych umiejętności. Są to po prostu stworzonka, które prowadzą tam egzystencję, nikomu się nie narażając. Dzięki ich uroczemu wizerunkowi, znalazły sobie wielu miłośników wśród nadnaturalnych istot, jednak te kociaki bardzo ciężko oswoić. Dorastają do 50 cm w kłębie. Ich umaszczenie prezentuje się we wszelakich barwach.
Nazwa: Invictum Rex Zdolności: W średnim stopniu elektrokineza i atmokineza. Rzadkość: Rzadki. Występowanie: Limbo. Charakterystyka: Jego nazwa nie bez powodu oznacza 'Niezwyciężony Król', bo jeszcze nigdy żadnemu nadprzyrodzonemu nie udało się go schwytać. Z natury są dość agresywne, żyją samotnie lub w parach i ujawniają się przeważnie tylko podczas burzy, które same potrafią wywołać. Dorosłe osobniki osiągają do 160 cm w kłębie.
Nazwa: Amicus Zdolności: chronokineza, psychokineza, lewitacja. Rzadkość: Bardzo rzadki. Występowanie: Limbo, podobno kilka razy widziany przez nadprzyrodzonych na Ziemi. Charakterystyka: Te rzadko spotykane stworzonka przeważnie drzemią w podwodnych jaskiniach i żyją samotnie, a przynajmniej nikt jeszcze nie widział większej grupy amicusów. Cechują się obojętnością na inne stworzenia, informacji o nich jest na prawdę niewiele z powodu ich nieuchwytności.
Nazwa: Scalpturio Zdolności: Kriokineza, chlorokineza. Rzadkość: Wyjątkowy. Występowanie: Limbo, Królestwo Niebieskie. Charakterystyka: Podobno to dzięki scalpturio roślinność po pożarach odnawia się. Mało kto je widział, są płochliwe, przemieszczają się bardzo szybko i żyje ich bardzo niewiele. Nikt nie wie, w jakich siedliskach czują się najlepiej i niewielu śmiałków próbowało go schwytać. Mało kto ma na to dość odwagi, bo wszyscy poprzednicy cierpieli na amnezję od czasu spotkania na swojej drodze tego stworzenia. Scalpturio osiąga 120 cm w kłębie.
Nazwa: Tenebris Zdolności: umbrakineza (nyktokineza) - kontrola nad fotonami, tworzenie cienia lub mroku Rzadkość: Rzadki. Występowanie: Limbo. Charakterystyka: Tenebris zamieszkuje morza i oceany, rzadziej można je spotkać w jeziorach. Wychodzi na ląd przeważnie tylko po to, żeby polować, potem znów wraca w głębiny. Nie żyją stadnie i rzadko kiedy napadają nadprzyrodzonych, jednak zdarzały się takie przypadki i żaden z nieszczęśników nie wyszedł z tego kaleki. Przystań w Limbo jest ich pełna, toteż jest to najbardziej opustoszałe miejsce. Kiedy Tenebris stanie na tylnych łapach, osiąga nawet do dwóch metrów wysokości.
Okiełznywanie bestii Chcesz zdobyć bestię? Zgłoś się do Mistrza Gry, by poprowadził dla ciebie sesję. O czym musisz pamiętać: • To MG decyduje o tym, jaką bestię spotkasz. • MG decyduje też o Twoich postępach. • Musisz dostosować się do wszystkiego, co pisze MG, inaczej sesja zostanie przerwana, a Ty otrzymasz ostrzeżenie. • Jeśli zobaczysz, że w jakimś temacie MG rozpoczął z kimś sesje i napisał <zamknięte> w którymś ze swoich postów, wówczas nie możesz dołączyć się do gry. Jeśli nie napisał - możesz. • Taka sesja z MG nie zawsze musi skończyć się powodzeniem - nie zawsze wyjdziesz z niej cały i zdrowy, w dodatku z upragnionym stworzonkiem przy boku. | |
|